Web de psicologia on pots fer consultes totalment gratuïtes
i on hi pots trobar informació de tota mena.

01 d’abril 2008

VEUS L'HOME?

Agafa un rellotge i calcula el temps que tardes a veure un home en aquesta imatge:

Si el trobes en 3 segons el teu cervell està més desenvolupat que el de les altres persones
Si el troben en 1 minut el desenvolupament del teu cervell és normal.
Si tardes entre 1 i 3 minuts el teu cervell reacciona lentament, ingerir més proteïnes et pot ajudar (et recomanen menjar nous).
Si has tardat més de 3 minuts el teu cervell està molt i molt lent i l'única manera d'arreglar-ho és que assagis amb més dissenys d'aquest tipus per desenvolupar aquesta zona del cervell (també t'ajudaria una dieta de nous)


Post extret de Todo interesante

Si us serveix de consol, jo hauré de menjar moltes nous

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo he tardat 13 segons!
Això es considera que estic en el primer cas, en el segon, o entre mig?
Més aviat això últim, no?

Pilarll ha dit...

caram, no has tardat ni un minut!segons aquest barem el teu cervell és millor que els normals, conserva'l

Aljullu ha dit...

Jo un minut just! Sóc curtet, snif! snif!

La veritat és que primer veia la cara d'un home, però al final he acabat veient el dibuix original.

Afontcu ha dit...

Jo no ho he comptat, però uns 15 segons més o menys..no està malament!!

Unknown ha dit...

He tardat poc, menys de mig minut, però en aquest tipus d'exercicis, a vegades tardo més. Aquest era força fàcil.

intoku ha dit...

Jo he trigat 6 segons, t'ho juro!!!

M'he d'espantar? ;)

Intoku.

Anònim ha dit...

2 segons en veure la cara, la resta del cos no l'aconsegueixo veure :(